נותנים את הלב לצה"ל

נותנים את הלב לצה"ל

לכבוד ראש השנה תשס"ט בחר הנשיא להעביר את התרומה המסורתית של הבורסה לטובת חיילי צה"ל לעמותת קרן לב"י וקרא לחברי הבורסה לזכור את גלעד שליט ולהזכירו בתפילות החג.

כמדי שנה, לקראת ראש השנה מנצלת הבורסה את תקציב חבילות השי ותורמת אותו לעמותה נבחרת. השנה בחר נשיא הבורסה לתרום את הכסף לטובת חיילי צה"ל והכסף יועבר לקרן לב"י.

באגרת הברכה אותה שלח נשיא הבורסה לאח"מים השונים לכבוד ראש השנה נכתב כי "לכבוד ראש השנה תשס"ט העלינו בשמך תרומה לעמותת קרן לב"י הקרן למען ביטחון ישראל, לטובת חיילי צה"ל".

בטקס ראש השנה שערך הנשיא לכבוד בכירי ענף היהלומים בלשכתו נכחו גם ראשי קרן לב"י וביניהם יו"ר הקרן אליעזר איגרא, מ"מ מפקד הקרן – רענן שמחי והאחראי על קשרי החוץ זל הקרן ד"ר אריק סיטון.

נשיא הבורסה אבי פז יו"ר קרן לב"י אליעזר איגרא, מ"מ מפקד הקרן – רענן שמחי והאחראי על קשרי החוץ ד"ר אריק סיטון.

 
בטקס הענקת התרומה לנציגי הקרן אמר נשיא הבורסה - "אני מאמין שיש חשיבות גדולה לכך שנתרום לצה"ל לא רק בזמנים של מתיחות ולחימה. צה"ל הוא מרכז הקונצנזוס הישראלי וצריך לדאוג שהוא יהיה חזק מכל הבחינות". פז קרא לכל חברי הבורסה להצטרף לתרומה שהעלתה הבורסה למען הקרן ולהרים גם הם תרומה למוסד החשוב הזה".

פז ייחד בדבריו מילים נרגשות לחייל המוחזק בשבי האויב, גלעד שליט – "ערב ראש השנה, אני מבקש מכל הקהל הנפלא הזה לזכור את גלעד ולהזכיר אותו בתפילות החג. על כולנו להתפלל באמונה ובכוונה גדולה לכך שבקרוב, במהרה בימינו, נזכה לראות אותו איתנו. חופשי".

יו"ר קרן לב"י, אליעזר איגרא, הודה לנשיא הבורסה על התרומה ואמר – "הקשר בין צה"ל לבין בורסת היהלומים הוא ארוך שנים ואפשר להזכיר בין השאר את תרומתכם למען יחידת 669. אני מודה לנשיא הבורסה ולחברי הבורסה על התרומה ומאחל לכם שנה טובה".