העישון בבורסה - אסור!

העישון בבורסה - אסור!

לכבוד השנה החדשה מבקשת הנהלת הבורסה להזכיר לבאי הבניינים הנמנים על ציבור המעשנים את הכללים החלים על עישון במקומות ציבוריים.
בהודעה שפרסם מנכ"ל הבורסה נכתב:

בפרוס השנה החדשה הננו מבקשים לחזור, לרענן ולהדגיש את העובדה כי בהתייחס להוראות חוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון תשמ"ג-1983 חל איסור על עישון בשטחים הציבוריים בבנייני בורסת היהלומים ובכלל זה במעברים, במסדרונות, במעליות ובחדרי המדרגות.

לבאי הבניינים הנמנים על ציבור המעשנים, הסדירה הנהלת בנייני הבורסה חדרי עישון סגורים ומאווררים, המצויים ברחבי בנייני הבורסה.

אנו מבקשים לחזור ולהדגיש כי בעת העישון בחדרי העישון ובמשרדים יש להקפיד על סגירת דלתות החדר וחל איסור עישון בכניסה לחדר או מחוצה לו.

הנהלת בנייני הבורסה רואה חשיבות רבה בקיום הוראות החוק בבנייני הבורסה ובשמירה על אוויר נקי מעישון בחלקיהם הציבוריים של בניני הבורסה. מאז כניסתו לתוקף של חוק זה, נקטה הנהלת בניני הבורסה, פעולות במישור ההסברתי, הטכני, המניעתי ובמישור העונשי, לשם אכיפת הוראות החוק על ציבור באי בנייני הבורסה ובכלל זה הוסמכו מספר בעלי תפקידים בחברה לקנוס את המפרים חוק זה.

במקרה של תלונה בנושא, יש לדווח ישירות למשרד מנהל הביטחון, מר חמיק (נחמיה) אבנר, משרד מנהל הביטחון, גשר מגדל היהלום, פנימי: 22600, נייד:  054-3970099 ו/או קב"ט חברת השמירה מר ישראל וונצסובסקי, משרד קב"ט בכניסת בניין שמשון, פנימי: 22005, נייד: 054-3972792, על מנת שישלחו פקחים שבסמכותם לקנוס את מפרים הוראות החוק.

הנהלת בנייני הבורסה תוסיף לפעול לאכיפת הוראות החוק ובכלל זה תוסיף להיעזר בנושאי תפקידים שונים שיסייעו באכיפת הוראותיו.

שנה טובה ומועדים לשמחה,

יאיר כהן, מנכ"ל