Happy Diwali

Happy Diwali

הודים בכל רחבי תבל חוגגים את חג הדיוואלי–אחד החגים החשובים ביותר בהינדואיזם. לכבוד החג אירח נשיא בורסת היהלומים, אבי פז את מ"מ שגריר הודו בישראל ואיחל לו ולעשרות היהלומנים ההודים העובדים בבורסה–דיוואלי שמח.
רגע אחרי שהסתיימו חגי תשרי, התכנסו ראשי ענף היהלומים הישראלי בלשכת הנשיא על מנת להגיד "חג שמח"... הפעם לעמיתיהם ההודים.

עשרות יהלומנים הודים, מנכ"לית הבנק ההודי ובכירי ענף היהלומים הישראלי וביניהם שמואל שניצר, נשיא הכבוד של הבורסה, קובי קורן–מ"מ נשיא הבורסה, איציק לופטין – יו"ר ועדת ביקורת, יאיר כהן – מנכ"ל הבורסה, שמואל מרדכי המפקח על היהלומים, חברי הנהלת הבורסה ועוד רבים מבכירי הענף התכנסו על מנת לחלוק לשתות לחיים ולאכול מטעמים הודים מסורתיים לכבוד החג החשוב.

סוג'יט גוש מ"מ שגריר הודו בישראל, אבי פז נשיא הבורסה ווי. שאשיקלה מנכ"לית הבנק ההודי(צלום - פוקס)

אורח הכבוד באירוע היה מר ס'וג'יט גוש המשמש כשגריר הודו בישראל בפועל וזאת עד להגעתו של השגריר הקבוע לישראל. גוש התקבל בחום ובשמחה על ידי ראשי הענף הישראלי ונשיא הבורסה בירך אותו בחום ובלבביות.

גוש הודה למארחו וציין כי "חג הדיוואלי הוא חג חשוב מאד להודים וכי הוא מסמל את ניצחון האור על החושך וניצחון הטוב על הרע" גוש איחל לכל הנוכחים, הודים ויהודים, כי השנה הקרובה תהיה עבורם שנה של הצלחה ושגשוג. שנה של אור ושל טוב.

נשיא הבורסה, אבי פז אמר במהלך האירוע–"אני מברך את עמיתנו ההודים לכבוד חג הדיוואלי. ענף היהלומים הוא ענף בינלאומי וזכינו לכך שאנחנו יכולים לחגוג אחד עם השני חגים ולהשתתף בשמחות זה של זה. אני שמח וגאה על כך שאתם נמצאים איתנו בבורסת היהלומים ואני שמח על כך שאתם חלק ממשפחת בורסת היהלומים הרחבה. הנוכחות שלכם בבורסה הישראלית חשובה לנו מאד ואני שמח על התרומה שאתם תורמים לבורסה בכל תחום ובכל רמה".

מנכ"לית הבנק ההודי, ו. שאשיקלה הודתה אף היא לנשיא המארח ובירכה את כל הנוכחים–"אני מודה לבורסת היהלומים ובמיוחד לנשיא הבורסה על האירוח המכובד והיפה שהם מעניקים לנו. האירוע הזה מראה שוב עד כמה בורסת היהלומים היא משפחה מאוחדת. בימים אלה, אני מאחלת לכולנו שנעבור את התקופה הכלכלית הסוערת הזו בהצלחה".

שמואל שניצר נשיא הכבוד של הבורסה, שלמה אשד נשיא הבורסה לאבני חן, יאיר כהן–מנכ"ל הבורסה ושמואל מרדכי המפקח על היהלומים בירכו אף היא את הנוכחים ואיחלו להם חג דיוואלי שמח.

אבי פז - נשיא הבורסה, סוג'יט גוש - מ"מ שגריר הודו בישראל ושמואל שניצר - נשיא הכבוד של הבורסה (צלום - פוקס)