נמשכת מכירת הכרטיסים לאירוע ה - 70

נמשכת מכירת הכרטיסים לאירוע ה - 70

את הכרטיסים לאירוע לציון 70 שנה לבורסת היהלומים, שיערך בהיכל התרבות בתל אביב ב - 23 לנובמבר, ניתן לרכוש באולם הבורסה (כניסת שמשון) במחיר של 50 ש"ח לכרטיס.
האירוע המרכזי של חגיגות ה – 70 של בורסת היהלומים, יתקיים ביום ראשון כ"ה בחשון (23.11.08) בהיכל התרבות בתל אביב ויגיעו אליו בכירים מכל רחבי תבל הוזמנו להגיע לישראל ולחלוק כבוד לבורסת היהלומים הישראלית, שהפכה בשבעים שנות קיומה לאחד ממרכזי היהלומים החשובים בעולם.

האירוע יפתח בשעה 19:00 בקוקטייל ובקבלת פנים חגיגית ומיד לאחר מכן יוכלו הצופים לחזות במיצג אומנותי וייחודי, המספר בצורה יוצאת דופן, את סיפור הקמתה וביסוסה של בורסת היהלומים הישראלית כאחד ממרכזי היהלומים החשובים בעולם.

לאחר המופע האומנותי, לסיום מתוק של הערב, יפתח בלובי של היכל התרבות בר קינוחים ומשקאות חמים.

 
לוגו אירועי ה - 70 של הבורסה

 
במשרדי ההנהלה של הבורסה ובמשרדי הפקת האירוע עובדים כבר חודשים ארוכים על הכנת החגיגות ובעיקר האירוע המרכזי שמושך אליו תשומת לב רבה. בראש הוועדה המארגנת עומד חזי בלום והוא מטפל,
ביחד עם חברי הועדה האחרים, בתכנון וגיבוש האירוע כבר למעלה מ – 9 חודשים.

לאור ההכנות והעבודה המאומצת שמתבצעת אפשר לצפות כי האירוע שיתקיים בהיכל התרבות יהיה בלתי נשכח. לאירוע הוזמנו בכירי ענף היהלומים מכל רחבי תבל כמו גם שרים, ח"כים ואח"מים נוספים שאמורים ליטול חלק בהצדעה לבורסת היהלומים.

משיחה עם האנשים שעובדים במרץ מאחורי הקלעים של האירוע ניתן ללמוד כי במופע המרכזי של האירוע תוצג ההיסטוריה של בורסת היהלומים בצורה ייחודית ביותר – בפני הצופים יוצג מייצג אשר יכלול בין השאר קטעי סרטים, מופע מולטימדיה, הופעה חיה של רקדנים, זמרים וקומיקאים.

במהלך האירוע תכבד הבורסה ותשים דגש מיוחד על תרומתם של ותיקי הענף (שחלקם הלכו לעולמם) לבורסת היהלומים. קיים קונצנזוס מוחלט כי לותיקים, אשר תרמו תרומה אדירה להפיכת בורסת היהלומים הישראלית לסיפור הצלחה, יש תפקיד ראשי בסיפורה של בורסת היהלומים.


דגל הבורסה החדש - עוצב במיוחד לכבוד חגיגות ה - 70


מהפקת האירוע נמסר כי בימים אלה נסגרות באופן סופי רשימות האורחים הבכירים שיגיעו לישראל על מנת להצדיע לבורסה. נציגים בכירים של ענף היהלומים העולמי ושל בורסות מרכזיות מסין, אירופה ומקומות נוספים יגיעו לישראל על מנת לקחת חלק באירוע החגיגי וכמו כן יגיעו לישראל גם נציגים של חברות הכרייה הגדולות בעולם. אין ספק שחגיגות ה – 70 של הבורסה יהיו חגיגה בינלאומית ברמה הגבוהה והמכובדת ביותר.

נשיא הבורסה, אבי פז אומר - "יש לנו הרבה מאד סיבות לגאווה ביחס לענף היהלומים ולהישגים שלנו לאורך ההיסטוריה. בורסת היהלומים תורמת תרומה אדירה לכלכלה של מדינת ישראל מאז הקמתה ועד היום. אני שמח שבכירי הענף העולמי כמו גם בכירים נוספים מתכוונים להגיע לארץ על מנת להשתתף בחגיגה שלנו".

פז הוסיף ואמר – "חשוב לזכור שההצלחה של הבורסה היא ההצלחה של כל אחת ואחד מחברי הבורסה לאורך השנים. המשאב האנושי הוא המשאב החזק ביותר שיש לנו במדינת ישראל ובזכותו הצלחנו להפוך את ישראל למרכז יהלומים עולמי למרות שאין לנו כאן אוצרות טבע. אני מצדיע לכל אחת ואחד מחברי הבורסה מאז הקמתה ועד היום – אתם הבאתם את השגשוג ואת ההצלחה של ענף היהלומים הישראלי".

נשיא הבורסה ביקש להודות לכל מי שעוסק במלאכת ארגון האירוע החשוב הזה - בראש וראשונה ליו"ר הועדה, חזי בלום שעוסק כבר חודשים ארוכים בארגון ותכנון האירוע וכמובן גם לכל שאר חברי הוועדה - ישי טופל, יוסי סיאני, רפי ירושלמי ויצחק ברמן. לחברי ועדת ביקורת השותפים בוועדה - גיל מסיקה (מ"מ וסיו"ר ועדת ביקורת) ואלון שוורץ ולגדי שטיין ועירית בן שחר, שמרכזת את פעילות הוועדה. 
 
חזי בלום, יו"ר הועדה המארגנת את האירועים עם שמחה לוסטיג

חזי בלום, יו"ר הועדה המארגנת מספר - "המוטו שלנו באירועי ה – 70 הוא החיבור בין עבר הווה ועתיד. חשוב לנו מאד לכבד את ההיסטוריה שלנו, לתת כבוד לותיקים ולהצדיע לאלה שאינם עוד איתנו. במקביל חשוב לנו גם לברך על ההווה של הבורסה – יש לנו הרבה סיבות לגאווה בנוגע לאיך הבורסה שלנו נראית ומתפקדת בימים אלה ואנחנו באמת יכולים להיות גאים על הייחודיות שלה בכל העולם. בנוסף אנחנו גם מביטים קדימה בביטחון אל עבר העתיד של בורסת היהלומים הישראלית".
 
מכירת הכרטיסים באולם הבורסה בעיצומה (יענקלה)

חזי בלום ביקש להודות לכל הספונסרים שחברו לבורסה ומסייעים רבות בהפקת החגיגות ובקידומן ולסיכום הדגיש כי "האירוע שנקיים יהיה מכובד אך לא נוצץ. המוטו המרכזי שלנו הוא להראות את העוצמה ואת הייחודיות של בורסת היהלומים הישראלית בכל העולם וכמו כן גם לחבר חיבור הדוק בין העבר המפואר של הבורסה, ההווה היציב והחזק והעתיד הוורוד והמזהיר של בורסת היהלומים הישראלית כמרכז בינלאומי חשוב ומרכזי".

אין ספק - יהיה מעניין!

כרטיסים לאירוע המרכזי לחברי/חברות הבורסה ולבני/בנות הזוג ניתן לרכוש החל מיום ד' ה – 5 לנובמבר באולם הבורסה (כניסת שמשון). עלות כרטיס – 50 ₪.

שימו לב – מספר המקומות מוגבל.