חניות להשכרה בחניון בניין יהלום

חניות להשכרה בחניון בניין יהלום

חברת מפעלי בורסת היהלומים מעוניינת לקבל הצעות לשכירת 20 חניות בחניון של בניין יהלום, במפלס החנייה העליון (חניון עשר קומות לשעבר). המועד האחרון לפניה – 20.11.08.
להלן המכתב שפורסם בנושא על ידי מפעלי בורסת היהלומים הישראלית:
  
חברת מפעלי בורסת היהלומים (1965) בע"מ (להלן: "מפעלי הבורסה") מעוניינת לקבל הצעות לשכירת 20 חניות בחניון בניין יהלום, במפלס החנייה העליון (חניון עשר קומות לשעבר), חניות אשר הינה מעוניינת להשכירן לדיירי בנייני הבורסה.

השכירות הינה לשנה אחת, עם אפשרות להארכה בשנה/ים נוספות, מותנה בהסכמת השוכר ומפעלי הבורסה וכפוף להוראות הסכם השכירות שיחתם.

הפונים שבקשתם תענה בחיוב על ידי מפעלי הבורסה ידרשו לחתום על הסכם שכירות בנוסח שיקבע על ידי מפעלי הבורסה ועל יתר המסמכים וההוראות הנוהגים במסגרת בניני בורסת היהלומים לרבות ביחס לזהות השוכר, תנאי הכניסה לחניון וכדומה.

דמי השכירות החודשיים לשנת השכירות הראשונה אשר ישולמו למפעלי הבורסה בגין כל חנייה הינם סך 906 ₪ (כולל מע"מ) ובנוסף ישלם השוכר דמי אחזקה (העומדים כיום על סך 144 ₪ (כולל מע"מ) וארנונה לרשות המקומית.

כל המעוניין לשכור חנייה או יותר מתבקש לפנות בכתובים, במסירה ידנית במעטפה סגורה, למשרדי הנהלת הבית קומה 21 בניין שמשון, ובו יציין את זהות השוכר, פרטים מזהים לגביו ומספר החניות אשר הינו מעוניין לשכור. המציע מתחייב לספק אף כל מידע נוסף שיידרש על ידי מפעלי הבורסה.

המועד האחרון לפנייה הינו 20.11.2008.

פרטים באשר למיקומן של החניות המוצעות ניתן לקבל במשרדי הנהלת הבית.

במידה וכמות הפניות העונות על הדרישות הנ"ל ועל יתר התנאים הנוהגים בבנייני בורסת היהלומים תעלה על מספר החניות המוצעות, תשקול מפעלי הבורסה עריכת הגרלה בין הפונים, הן באשר להיענות לבקשה והן באשר למיקום החנייה אשר תושכר להם, באם תושכר וייחתם עימם הסכם שכירות בנוסח שיקבע על ידי מפעלי הבורסה. את מפעלי הבורסה יחייב אך ורק הסכם שכירות החתום על ידה ומאושר על ידי מוסדותיה המוסמכים.

חברת מפעלי בורסת היהלומים הישראלית (1965) בע"מ איננה כפופה לכל תקנון נוהל או חובה בדבר קיום מכרז, אינה מתחייבת לקבל הצעה שהיא, ופוטרת עצמה מהצורך לזמן למו"מ מציעים שונים ו/או לנמק את החלטתה.