אורח הכבוד הערב - אלי ישי

אורח הכבוד הערב - אלי ישי

האירוע לציון 70 שנה לבורסה ייערך הערב, יום א' , בהיכל התרבות בתל אביב. אורח הכבוד באירוע יהיה סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי. אבי פז – "אני שמח על כך שהשר אישר את השתתפותו באירוע הערב. השר הוא חבר אמת של הבורסה ודווקא בתקופה הזו חשוב מאד שאנחנו זוכים ממנו לגיבוי ולתמיכה".
בכירי ענף היהלומים מכל רחבי תבל הגיעו בסוף השבוע לישראל ברכבת אווירית  והם יחלקו הערב כבוד לבורסת היהלומים הישראלית, שהפכה בשבעים שנות קיומה לאחד ממרכזי היהלומים החשובים בעולם.

כמו כן ישתתפו באירוע גם נציגים בכירים של בורסות מרכזיות מאירופה, סין, ארה"ב ומדינות אחרות וכן שגרירים זרים, ראשי מערכת הבנקאות  ובכירי המשק הישראלי.

אורח הכבוד באירוע שיתקיים הערב בהיכל התרבות בתל אביב יהיה כאמור סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת - אלי ישי . בנימין נתניהו, שהיה אמור להגיע, ביטל ברגע האחרון את השתתפותו באירוע.

אבי פז, נשיא הבורסה אמר – "אני שמח על כך שסגן ראש הממשלה אלי ישי יהיה אורח הכבוד שלנו ביום ההולדת ה – 70 של הבורסה. ישי הוא חבר אמת של הענף ושל היהלומנים. השר פועל רבות למעננו ואף תרם תרומה מכרעת לבחירת ישראל לעמוד בראש תהליך קימברלי. דווקא בתקופה בה אנחנו שרויים, בעיצומו של המשבר הכלכלי העולמי, חשוב מאד שנזכה ממנו לגיבוי ולתמיכה ולכן אני שמח אפילו יותר על כך שהוא מגיע הערב".

האירוע יפתח בשעה 19:00 בקוקטייל ובקבלת פנים חגיגית ומיד לאחר מכן יוכלו הצופים לחזות במיצג אומנותי ייחודי בהשתתפות אמנים ישראלים מובילים וביניהם מירי מסיקה, בועז מעודה, ישראל קטורזה ועוד רבים אחרים.  המופע ישלב הופעות חיות של האמנים עם מופע מולטימדיה מרהיב שיציג  את סיפורה של בורסת היהלומים הישראלית במהלך 70 השנים האחרונות.

את האירוע ינחה איש הטלוויזיה אלי אילדיס.

יהיה מעניין!