משלחת סינית בבורסה

משלחת סינית בבורסה

נציגים בכירים של הבורסה הסינית, ביקרו בבורסת היהלומים והיו אורחיו של הנשיא, אבי פז שאמר – "בתקופה זו יש חשיבות רבה לכך שנסייע לפיתוח ענף היהלומים בסין ואני מברך על ביקורה של המשלחת בבורסה".
ג'יאנג הוידונג, וואנג שו, דו הויצ'ון וג'ונג יאנוויי, המכהנים בתפקידים בכירים בענף היהלומים ובממשל הסיני הגיעו באופן מיוחד מסין על מנת להשתתף באירוע החגיגי לציון יום ההולדת ה – 70 של בורסת היהלומים והם ניצלו את שהותם בישראל על מנת לקיים דיונים מקצועיים עם בכירי הבורסה.

שיתוף הפעולה בין ישראל לסין בכל מה שנוגע לענף היהלומים הוא ארוך שנים ולבכירי הבורסה הישראלית יש תרומה רבה להתפתחות הבורסה היחידה בסין הממוקמת בשנחאי. לכתבה על השת"פ בין הבורסות לחץ כאן.

הנשיא אבי פז אירח את המשלחת הסינית בלשכתו יחד עם ממלא מקומו – קובי קורן, סגן הנשיא – יאיר סהר והמנכ"ל – יאיר כהן.

האורחים והמארחים

במהלך הפגישה, הוצגה בפני האורחים מסין הפעילות הכלכלית של הבורסה הישראלית כמו גם הייחודיות של מתחם הבורסה שהנו יחיד במינו בעולם.

המשלחת הסינית דנה בנושא הרחבת הפעילות והסיוע שמעניקה הבורסה הישראלית לבורסה של שנחאי וכמו כן נדונו סוגיות של הרחבת שיתופי פעולה בין הבורסה הישראלית לבורסה הסינית.

נשיא הבורסה, אבי פז, אמר – "דווקא בתקופה הכלכלית בה אנחנו מצויים יש חשיבות לכך שנסייע להתפתחות שוק היהלומים בסין ואני מברך את חברי המשלחת הסינית על כך שהגיעו לישראל".