כל מה שצריך בכתובת אחת

כל מה שצריך בכתובת אחת

אתר האינטרנט של בורסת היהלומים הפך, מאז השקתו, לאחד האתרים השימושיים ביותר בענף היהלומים הישראלי. לאחרונה הוא שודרג באופן משמעותי ומציג גם את חדשות ענף היהלומים העולמי וציטוט אונליין של מחירון יהלומים.
אתר האינטרנט של הבורסה מעניק לחברי הבורסה ולכל מי שעוסק בענף היהלומים מגוון רחב ביותר של שירותים. הנתונים מלמדים כי תוך חודשים ספורים בלבד הפך אתר האינטרנט של הבורסה לחלק בלתי נפרד משגרת יום העבודה.

מאז השקתו של האתר הוא מהווה מוקד משיכה לגולשים רבים המשתמשים בו ונהנים מהתכנים הרבים המוצגים במסגרתו.

בתחילת דרכו של האתר הוא הצליח למצב את עצמו כשולחן עבודה יעיל ואיכותי ליהלומנים ויחודו המרכזי טמון בכך שהוא מעניק מכלול רחב של שירותים רלוונטיים הניתנים כולם תחת כתובת אינטרנט אחת.

האתר נבנה בקונספט של "הכל תחת קורת גג אחת" והוא משלב בתוכו מכלול רחב וממוקד של שירותים המיועדים באופן ספציפי לציבור היהלומנים החל משירותים אונליין המאפשרים לחברי הבורסה לנהל את ענייניהם מול ההנהלה באמצעות האתר, דרך "דפי הבורסה" - אינדקס הטלפונים המלא של בורסת היהלומים ועד לקבלת כל העדכונים והחדשות של הבורסה בלחיצת עכבר.

מתחילת דרכו העניק האתר מגוון רחב של כלים שימושיים ליהלומן ולאיש העסקים כמו ציטוט שערים של סחורות חשובות, ציטוט שערי מט"ח, מחשבון המרה, ציטוט שערים מהבורסות המובילות לניירות ערך ועוד.

בחודשים האחרונים קיבל האתר שדרוג רציני ומשמעותי ביותר כאשר נוספו לו שני שירותים חדשים וחשובים – חדשות ענף היהלומים העולמי ומחירון יהלומים.

השדרוג המשמעותי, שהפך את עמוד הבית של אתר הבורסה לעוד יותר רלוונטי ועוד יותר שימושי עבור היהלומן, הוא תוצאה של שיתוף פעולה אסטרטגי בין אתר הבורסה לבין IDEX ONLINE.


במסגרת שיתוף הפעולה הזה מוצגות בעמוד הבית של האתר כותרות החדשות של ענף היהלומים העולמי. משתמשי האתר יכולים היום להתעדכן בכל הכותרות הבולטות והחשובות ביותר בענף ולהיות עם אצבע על הדופק בכל מה שנוגע להתרחשויות בעולם.
כמו כן יכולים הגולשים לקבל בעמוד הבית ציטוט אונליין של מחירון היהלומים שלIDEXולקבל מידע שימושי וחשוב בנוגע למחירים של אבנים ספציפיות.

במסגרת שיתוף הפעולה הזה נהנה אתר הבורסה משרותיה של מערכת התוכן הייעודית והרחבה של IDEX ONLINE. מערכת התוכן של IDEX מבצעת מעקב חדשותי נרחב וממצה של הענף ברמה הבינלאומית והיא מספקת לגולשי אתר הבורסה מידע חדשותי חשוב.

שני השירותים החדשים הללו מהווים השלמה חשובה לשולחן העבודה של היהלומן הישראלי והם משדרגים את אתר הבורסה והופכים אותו גם לאתר חדשותי ושירותי מהמדרגה הראשונה.