נעבור את זה יחד, גם באינטרנט

נעבור את זה יחד, גם באינטרנט

בואו ללמוד איך להפיק יותר תוצאות מזירת המסחר ברשת האינטרנט גם בזמן מיתון. במסגרת תוכנית הפעולה לקידום וחיזוק ענף היהלומים הישראלי בזירה הבינלאומית מציג מכון היהלומים סדרת מפגשים, ללא תשלום, בנושא שיווק באינטרנט.

לפני כחודש השיק מכון היהלומים אתאת קמפיין "נעבור את זה ביחד". מטרת הקמפיין לסייע ליהלומנים בהתמודדות עם המשבר בתעשיית היהלומים הגלובלית תוך קידום מקומה של ישראל בענף הבינלאומי.



הקמפיין העולמי חרט על דגלו את חיזוק היחסים הקרובים בין תעשיית היהלומים בישראל ללקוחותיה בעולם, והוא כולל פרסום בעיתונות המודפסת ובאינטרנט, וכן שירותי עסק לעסק אקסקלוסיביים המוצעים לשותפי התעשייה הישראלית בארה"ב. במסגרת הקמפיין הושק בלוג באנגלית, אשר יהווה פלטפורמה ליצירת קשר בין יהלומנים מרחבי העולם.



בימים אלו נערכת הרשמה למפגש מיוחד בנושא פעילות השיווק באינטרנט. מטרת המפגש כפולה, לכוון את היהלומנים להגברת נוכחות בזירת המסחר האינטרנטית ובמקביל לתת ללומדים כלים לעבור לשלב עסקי שבו האינטרנט מהווה כלי מכירה משמעותי.


נושא המפגש שיערך בתחילת מאי הוא: שם המשחק הוא "יחס המרה" – איך נהפוך גולש לרוכש. המפגש יתמקד בשיווק בינלאומי באינטרנטוינחה אותו מר אלון זכאי, מנכ"ל חברתA2Z. במסגרתו תוכלו לקבל מענה על שאלות כמו – האם 99% מההוצאות בתקציב השיווק שלכם אינן מושקעות באופן יעיל? האם נשים מגיבות להערת "משלוח חינם" יותר מגברים? כמו כן, תוכלו לקבל כלים פרקטיים להגדלת יחס ההמרה ולשיפור התוצאות באתר, להפיכת התנועה באתר להזמנות וללידים ולשיפור התוצאותהעסקיות בתנאי מיתון.


המפגש יערך ביום ג' 5.5.09 במרכז "די-מול", קומה 4, כיתות הטכניון, בין השעות 9:00-12:00. המפגשים אינם עולים כסף למשתתפים בהם. ניתן להרשם למפגש באמצעות שליחת דוא"ל לכתובת:shiri@israelidiamond.co.il , או באמצעות פקס למספר: 7526675