מחפשים יהלומים? גילשו ברשת האינטרנט
מחפשים יהלומים? גילשו ברשת האינטרנט
מנוע חיפוש ראשון מסוגו מאפשר ללקוחות לאתר את התכשיט בו חפצו
במהירות, בנוחות ותוך איתור מבצעים מפתים.
חברת השיווק MVI השיקה
אתר
אינטרנט ייעודי לחיפוש תכשיטי יהלומים לרכישה. האתר החדש מכוון לקוחות המבקשים
לרכוש תכשיט לאתרי אינטרנט מסחריים ולסוחרים בעלי הצעות רלבנטיות ומבצעי מכירות
ייחודיים.
האתר: JewelrySpotter הוא מנוע חיפוש לכל דבר המתמחה בחיפוש תכשיטים
על פי קטגוריות שונות: מחיר, מין הקונה, המתכת ממנה עשוי התכשיט ועוד. הצרכנים
מזינים את העדפותיהם למערכת וזו מאתרת עבורם את הסוחרים המתאימים, המבצעים הקיימים
בשוק ומאפשרת להם להשוות בין מגוון הצעות.
על פי המחקרים שעל בסיסם נבנה האתר, צרכנים פונים לרכישה ברשת
האינטרנט בשל שלוש סיבות – ערך, נוחות ומחקר. מנועי חיפוש מאפשרים לחפש מוצרים
במחירים מוזלים, לעשות זאת בתנאים הנוחים ללקוח ומבלי לצאת מהבית ולמצוא מידע רב
ככל האפשר על הרכישה הפוטנציאלית. אם שלושת התנאים מתמלאים – המחקר קל לביצוע,
האפשרות לביצוע הרכישה נוחה ופשוטה ומחירו של המוצר הולם את תנאיו של הלקוח סביר
להניח שתתבצע רכישה.
"רשת האינטרנט הופכת להיות יעד מרכזי עבור רוכשי התכשיטים הצעירים",
אמר מרטי הורוויץ (Marty Hurwitz) מנכ"ל MVI. "המאפיינים של צרכן התכשיטים הממוצע
משתנים והיום הוא צעיר יותר, בעל יותר הכנסה חופשית ונוטה יותר להשתמש ברשת
האינטרנט לצורך קניות". לדברי הורוויץ, "המודלים העסקיים הישנים אינם רלבנטיים עוד.
בעקבות המיתון השתנו דפוסי הצרכנות ואיתם נרשמה תנועה של קונים לעבר רכישות ברשת
האינטרנט".