התיירים בארה"ב – רוצים שופינג!

התיירים בארה"ב – רוצים שופינג!

המיתון העולמי אינו פוגע באטרקטיביות של של ארה"ב כיעד לתיירים בינלאומיים. 30% מהתיירים: "השופינג הוא  שיקול מרכזי בהחלטה לאן לטייל". ניו יורק וחנויות נייקי טאון – יעדי ביקור נחשקים במיוחד.
סקר עדכני שנערך על ידי חברת מרכזי המכירות של טאובמן (Taubman Centers and Shop America Alliance) בשיתוף עם משרד המסחר האמריקאי בודק את נטיות ליבו של התייר המבקר בארה"ב. הבשורות הטובות לכלכלת ארה"ב: יותר מ-50% מהתיירים אשר השתתפו בסקר ואשר ביקרו בארה"ב בשנה שעברה צופים כי ישובו לבקר בה בשנה הקרובה.

הסקר דגם כ-1,700 תיירים מקנדה, מקסיקו, בריטניה, גרמניה ויפאן אשר מהווים 75% מכלל התיירים המבקרים בארה"ב מדי שנה. כל התיירים שהשתתפו בסקר ביקרו במהלך 12 החודשים האחרונים בארה"ב.

מה עושים תיירים בארה"ב? על פי הסקר, בעיקר קניות. 30% מהתיירים אמרו כי קניות הן גורם משמעותי המשפיע על בחירת היעד.  23% מהתיירים אמרו כי זהו הגורם העיקרי המשפיע על תכנון הטיול.

על פי מבצעי הסקר קניות, אכילה וביקור במוסדות תרבות הן שלושת הפעילויות המועדפות על תיירים המבקרים במדינה. עם זאת, אחת המסקנות העיקריות העולה מן הסקר היא כי התייר הממוצע מושפע בבחירותיו התיירותיות מאפשרויות השופינג באזור בו הוא עתיד לבקר.

התייר הממוצע יבזבז 1,063 דולר, בממוצע לאדם, על קניות, כשליש מכלל ההוצאות בטיול. עיקר ההוצאות הן על ביגוד, הנעלה ותכשיטים. 39% מההוצאות של התייר הממוצע יופנו לרכישת מוצרי אופנה. אחוז דומה מכלל ההוצאות מוציא התייר הממוצע על מוצרי יופי וקוסמטיקה.

התיירים מעדיפים לקנות מותגים של נייקי, ליוויס וגאפ. בעשירייה הפותחת של המותגים המועדפים ניתן למצוא גם את גוצ'י ושאנל. בחמישיה הפותחת של רשימת 25 הערים בהם תיירים מעדיפים לטייל ולערוך קניות ניתן למצוא את ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, אורלנדו וסאן פרנסיסקו.