במסגרת EXPORTime 2009 - השבוע הפתוח ליצואנים קטנים ומתחילים,
מקיים מכון היצוא יום עיון שכולו שיווק ומכירה באינטרנט. המפגשים מיועדים למי שטרם
הקימו אתר מכירות באינטרנט, ולמי שמעוניינים לשפר את התוצאות העסקיות אליהן הם
מגיעים באתר. ניתן להרשם לכל מפגש בנפרד.
את המפגש שיעסוק בפתיחת ערוץ מכירות מקוון בזמן משבר, ינחה
דורון בניטה (MBA). דורון, יועץ ומלווה חברות בהקמה וניהול של אתרי
מכירות בארץ ובחו"ל. הוא הקים, ניהל ומכר שני אתרי מכירות מובילים בארץ. בעל נסיון
רב במכירות מקוונות והקמת ערוץ מכירתי בין-לאומי ומומחה למכירות ב-eBay מעל ל-8
שנים.
המפגש יעסוק בנושאים כמו בניית תכנית יצוא אקספרס – כיצד מגדילים
מכירות באמצעות מסחר אלקטרוני? עבודה עם ערוצי מכירה מקוונת לחו"ל, טיפים מעשיים
לניהול אתר מסחרי בתקופת מיתון ובניצול הכוח של רשתות חברתיות לקידום העסק.
המפגש הראשון יערך ביום ד' 22.7.09 בין השעות 8:30 בבוקר ל -
13:00 בצהריים.
המפגש השני מיועד למי שמבקשים להגביר את מיומנותם בשיווק
ומכירה באמצעות רשת האינטרנט. כותרת המפגש: הפיכת הגולש לרוכש - שיפור התוצאות
העסקיות באתר. את המפגש ינחו מר אלון זכאי, מנכ"ל ומר גילון מילר, סמנכ"ל,
חברתA-2-Zשיווק בין-לאומי באינטרנט.
המפגש שיתקיים ביום ד', 22.7.09 בין השעות 18:00 - 14:30
יעסוק בשאלות כמו: כיצד להתחיל עם שיווק באינטרנט, כיצד לבנות תכנית לשיווק
האתר ברשת, באילו ערוצים מרכזיים כדאי לבחור לקידום ושיווק באינטרנט, כיצד
להפוך גולש לרוכש ועוד.
המפגשים יערכו במכון היצוא, באולם ההרצאות קומה 5, בית התעשייה, רחוב
המרד 29 תל-אביב.
לחברי מכון היצוא ההשתתפות באירועים ללא תשלום.
לשאינם חברים - 50
ש"ח
לפרטים והרשמה: בית הספר ללימודי סחר-חוץ, המכון הישראלי לייצוא
ולשיתוף פעולה בין-לאומי, טל. 03-5142829/845/819/867 ו בפקס: 03-5142984, או
בדוא"ל:
barzilai@export.gov.il
ההשתתפות מותנית בהרשמה ובתשלום מראש.