שידרוג נוסף של השירות הסלולרי לחברים
שידרוג נוסף של השירות הסלולרי לחברים
כחלק מן החוזה הסלולרי שנחתם עם אורנג' תחת
הסיסמה: "הכסף שלך שווה יותר", נחנך השבוע מתחם השירות המשודרגת של החברה
בבניין. הבשורה: שירות מהיר יותר, יעיל יותר ואישי יותר.
ההסכם החדש עם אורנג' ממשיך להניב הטבות לחברי
הבורסה. בשבוע האחרון הסתיים שיפוץ מתחם השירות של אורנג'
בבניין יהלום והושק מודל שירות חדש אשר נותן מענה אישי, מהיר ומדויק
לחברים הזקוקים לשירות טכני.
שיפוץ מתחם
השירות הביא לגידול משמעותי במספר העמדות הפרונטליות. מעתה ישרתו את באי המתחם 7
עמדות מאויישות בנציגי החברה. "כיום אנחנו משרתיםם כ-200 לקוחות ביום. כשהחלטנו,
בשיתוף עם הנהלת הבורסה, להרחיב את המתחם ראינו לנגד עיננו את צמצום זמן
ההמתנה של הלקוחות ואת הרצון שלנו לתת להם שירות אישי יותר", אומר מנהל מתחם
השירות, רועי נסימי.
שאלנו את רועי נסימי האם למעבר למתחם שירות רחב יותר
יש משמעויות טכניות: "המשמעות היא בעיקר חיובית. קודם לכן לא נתנו מענה לכלל
המכשירים. מי שברשותם מכשירים מורכבים יותר (מכשירים המיועדים לקריאת דואר
אלקטרוני, מכשירים שהם מחשבי כף יד ועוד) שהתקלקלו נאלצו לפנות לסניף השירות של
אורנג' ביד אליהו. ההסכם החדש מאפשר לנו לקבל לתיקון כל מכשיר תוך שימת דגש על רמת
תיקונים איכותית ומקצוענית".
אחת מההטבות המרכזיות שההסכם החדש מעניק לחברי
הבורסה היא שירות טכני VIP "עד אלייך". שיחת טלפון קצרה למספר *730 תשלח
למשרדו של החבר נציג שירות אשר יקח את הטלפון המקולקל ויחליף אותו במכשיר חליפי.
המכשיר המתוקן יוחזר לאחר שני ימי עסקים. מי שמעוניין לגשת למתחם השירות של אורנג'
יוכל להמשיך לעשות זאת. כאמור, במסגרת ההסכם החדש מתחייבת חברת אורנג'
לתקן ולהחזיר את המכשיר בטווח של שני ימי עסקים.